2120 DUNAKESZI,
SZENT ISTVÁN U. 1.
+36 27 342 885

A DUNAKESZI KÖZÜZEMI NONPROFIT KFT. a korábbi évek gyakorlatát folytatva,

díjtalan elektronikai és veszélyes hulladékgyűjtést szervez

Dunakeszin.

időpont: 2019. árilis 06. szombat 8 - 14 óráig

 

Helyszínek:

- A Casalgrande téri parkolóban (dunai oldalon) csak elektronikai hulladékok adhatók le.

- A Dunakeszi Közüzemi Nonprofit Kft. Szent István utca 1. szám alatti telephelyének parkolójában elektronikai hulladékok és az alábbi veszélyes hulladékot átvétele történik.

  • Festék és lakk hulladékok
  • Irodatechnikai hulladékok
  • Fáradtolaj
  • Oldószerek és oldószer keverékek
  • Szennyezett göngyöleg
  • Hajtógázas szórópalackok
  • Vegyszermaradékok
  • Növényvédőszerek
  • Fénycső (ÉP)
  • Étolaj
  • Gyógyszermaradékok
  • Szárazelemek
  • akkumulátor

Nem adható le:

  • Pala
  • Hungarocell

Felhívjuk figyelmüket, hogy az ingyenes gyűjtést a dunakeszi lakosság részére szervezzük, ezért csak lakossági mennyiséget veszünk át a fenti hulladékokból dunakeszi lakcímkártyával rendelkező magánszemélyektől.

Kérdéseivel kérem, hívja a 27/ 341-789 telefonszámot!

Idén is folytatjuk immár 5 éve elkezdett radiátorcsere akciónkat, részleteket megtalálja a távfűtés oldalon található "Radiátorcsere akció" linkre klikkelve.

 

Frissítve: 2019.03.21.

Tisztelt Ügyfeleink!

Értesítjük kedves ügyfeleninket, hogy 2019. márciusi dátummal kiállításra kerültek a 2018. teljes évre vonatkozó szemétszállítási számlák.

A postaládában négy számlát találnak eltolt fizetési határidővel.

Kérjük Önöket, hogy figyeljenek különböző határidőkre és mindig az esedékes számlát egyenlítsék ki.

Amennyiben a számlákat szeretné ellenőrizni, kérjük, hogy tegyék időrendi sorrendbe őket az első oldalon található, zöld színű négyzetben szereplő elszámolási időszak segítségével.

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Értesítjük kedves ügyfeleninket, hogy 2019.02.12. dátummal kiállításra kerültek a következő aktuális szemétszállítási számlák, amelyek elszámolási időszaka 2017. november, december hónapokra vonatkoznak.

 

A számlázott időszakot az első oldalon található zöld színű négyzetben tudják ellenőrizni.

 

Amennyiben csoportos beszedési megbízást adott bankjának, és ennek ellenére a most megkapott számlán kitöltött csekk szerepel, illetve a számla harmadik oldalán a fizetési módnál "csekk" szerepel, kérjük ellenőrizze le a bank felé indított megbízást.

A megbízáshoz az alábbi adatokat használja:

- központi CSBM bankszámlaszám 10300002-10654068-49021271

- beszedőkód (GIRO azonosító) A25456790T152

- legutóbbi számla 3. oldalán szereplő vevő (fizető) azonosító szám

 

Amennyiben eltérést talál kérjük aktualizálni szíveskedjen, hogy a további számlákat már csoportos beszedéssel tudják kiegyenlíteni.

Köszönjük.

Frissítve: 2019.02.14.

 

Kedves Ügyfeleink!

A fenyőfákat az elmúlt évekhez hasonlóan a házuk elől, a kuka ürítés napján fogjuk elszállítani, az erre külön célra rendszeresített gépkocsival.

Az elszállítás 2019.01.04. -től kezdve egész januárban végezzük.

Megkérjük Önöket, hogy a kihelyezett fenyőfával ne akadályozzák gyalogosok és a gépkocsik forgalmát.

Frissítve: 2018.12.28.

Ügyfélszolgálat

Cím: 2120 Dunakeszi, Krajcár utca 14 - 16.

Távhő tel.: +36 27 342 253
Hulladékszállítás tel.: +36 27 342 885

Nyitvatartás
Hétfő: 7:30 - 19:30-ig
Szerda: 8:00 - 12:00 és 13:00 - 15:30-ig
Péntek: 8:00 - 11:30-ig

E-mail küldés

Regisztráció

Hibabejelentés

+36 27 342 942
24 órás kazánházi ügyelet!